П14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |