> Шифр: rish/2015/9/10 Журнал 2015р. N 9/10 Письменний, В. Експериментальна модель "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації / В. Письменний. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст. Завалевський, Ю. Готовність учителя до формування здоров'язбережувального навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Лозенко, О. Завдання органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо руху Шкіл сприяння здоров'ю / О. Лозенко. - С.17-18 Сафронова, Л. Мережа Шкіл сприяння здоров'ю м. Дніпропетровська: зміст діяльності і стратегічні напрями розвитку / Л. Сафронова. - С.19-20 Куций, А. Філософсько-праксеологічні аспекти розвитку освітнього середовища Школи культури здоров'я / А. Куций. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Стойко, К. Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження / К. Стойко. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Кирилюк, В. Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору / В. Кирилюк. - С.33-37 Горожанкіна, О. Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров'я - Школа майбутнього" / О. Горожанкіна. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Алмазова, О. Науково-педагогічний проект "Інтелект України": основні завдання і результативність упровадження в освітньому процесі підготовчого відділення / О. Алмазова. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст. Дуда, В. Формування готовності молодших школярів до продуктивної діяльності в середній і старшій ланках гімназії / В. Дуда. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Горяїнова, Г. Програма "Я здоровий" у створенні здоров'язбережувального середовища для дошкільнят / Г. Горяїнова. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Горбатенко, В. Навчання фізики на основі методів модульно-розвивальної системи А. В. Фурмана / В. Горбатенко. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст. Чохелі, І. Метод проектів як дієвий здоров'язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст. Меєрович, О. Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі / О. Меєрович. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Дубініна, Н. Інноваційні технології навчання на заняттях з біології / Н. Дубініна. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Ярмоленко, Т. Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час / Т. Ярмоленко. - С.73-76 Мединський, О. Рольова гра як активний метод навчання французької мови у школі / О. Мединський. - С.77-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |