> Шифр: mvuk/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Л. Іванова. - С.8-12 Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива / Л. Мороз, ю. Савченко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL / Д. Коптєв, Ю. Бабенко. - С.24-26 Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра / Т. Примак. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, П. Критична маса Інтернету / П. Шевченко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, І. Хто кого танцює? / І. Шрамко. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст. Індекс задоволеності споживачів: значення для України. - С.48-51 Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України / І. Лилик. - С.52-56 Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу / О. Лабурцева. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України / Н. Кочкіна, С. Сидоренко. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR. - С.67-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |