> Шифр: mire/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Коломыцева, Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей / Е. Коломыцева. - С.18-20 Лылык, И. Профессиональные стандарты для маркетологов / И. Лылык. - С.22-31. - Лит. в конце ст. Ромат, Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.48-56. - Лит. в конце ст. Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою / О. В. Зозульов, М. В. Столяр. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |