Носкова, Е. В.
    Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 136-146. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Аптеки--Торгові марки--Далекий Схід (Росія)
Кл.слова (ненормовані):
позиціонування бренду -- позиционирование бренда -- сприйняття та цінність бренду -- восприятие и ценность бренда -- аптечна мережа -- аптечная сеть

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романова, И. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)