Носкова, Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [] / Е. В. Носкова, И. М. Романова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 136-146. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Аптеки--Торгові марки--Далекий Схід (Росія) Кл.слова (ненормовані): позиціонування бренду -- позиционирование бренда -- сприйняття та цінність бренду -- восприятие и ценность бренда -- аптечна мережа -- аптечная сеть Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романова, И. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |