Романенко, Є. О.
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 69-78. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Державне управління
   Маркетинг

   Комунікації

Кл.слова (ненормовані):
система маркетингових комунікацій -- система маркетинговых коммуникаций -- державне управління -- государственное управление -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- громадська думка -- общественное мнение

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чаплай, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)