Манжос, Т. В. Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 401-407. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Математичні моделі Інновації Реклама Кл.слова (ненормовані): дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- оптимальна рекламна стратегія -- оптимальная рекламная стратегия -- сегментування ринку -- сегментирование рынка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, О. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |