Мельник, О. Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько> // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна Маркетинг--Інтернет-технології--Україна Кл.слова (ненормовані): інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Радько, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |