Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костинець, Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)