> Шифр: otrd/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Бургун, І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктності академічно обдарованих учнів / І. В. Бургун. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Бурова, В. В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу / В. В. Бурова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Федорова, Н. Ф. Про педагогічну експертизу / Н. Ф. Федорова. - С.14-22. - Бібліогр. в кінці ст. Бєльська, Н. А. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості / Н. А. Бєльська. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Сичевська, Л. Є. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Клібайс, Т. В. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями / Т. В. Клібайс. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Харитончук, Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти / Г. І. Харитончук. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Наумов, О. В. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді" / О. В. Наумов, В. В. Ємець. - С.44-53 Мадзігон, В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей / В. М. Мадзігон. - С.54-58 Ткаченко, М. В. Соціальний підхід до створення системи професійної безпеки та охорони праці: науковий дискурс : (на прикладі галузей використання інформаційних технологій) / М. В. Ткаченко. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |