Шифр: mvuk/2008/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 1
Зміст:
Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5
Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8
Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9
Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15
Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19
Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф.
Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл.
Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл.
Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48
Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50
Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57
Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60
Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ