> Шифр: odnv/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти. - С.9-14 Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти. - С.15-17 Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.18-27. - Бібліогр. в кінці ст. Крокер, Ш. Політика підтримки інклюзії : канадський досвід / Ш. Крокер. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст. Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху / Н. Адамюк [и др.]. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти / Н. Воронська. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст. Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями / О. Боряк. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст. Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи / О. Плужник. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку / О. Бабяк. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст. Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії / Н. Коніна. - С.76-78. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |