Шифр: vknt/2019/2
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текст]. - К. : КНТЕУ, 1998 - . - ISSN 1727-9313. - Виходит раз на два місяця
2019р. N 2
Зміст:
Мазаракі, Анатолій. Ідентифікація контенту національного брендінгу / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко. - С.5-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Тетяна. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник, А. Варібрусова. - С.34-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Уманців, Юрій. Економічна теорія у новітньому методологічному дискурсі / Ю. Уманців. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушко, Володимир. Вектор розвитку туризму в Україні / В. Глушко. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Блакита, Ганна. Методика CVP-аналізу: теорія та практика / Г. Блакита, В. Адаменко. - С.76-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатайло, Ольга. Кризи соціально-економічних систем: прояви та ознаки / О. Шатайло. - С.91-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Чугунов, Ігор. Видатки бюджету в системі соціально-економічного розвитку країни / І. Чугунов, О. Самошкіна. - С.103-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Шульга, Наталія. Кредитна стресостійкість банківської системи України / Н. Шульга, А. Дрюк. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубан, Максим. Фінансова спроможність місцевих бюджетів / М. Рубан. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Бідюк, Алла. Вища освіта в Україні: тенденції розвитку / А. Бідюк. - С.153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)