Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)