Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |