> Шифр: odnv/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі : (проблематика дослідження) / В. Шевченко. - С.23-34. - Бібліогр. в кінці ст. Бужинецька, К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст. Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами / О. Орлов. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст. Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня / Т. Шипелік. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст. Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / В. Кобильченко. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст. Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст. Михновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / І. Михновецька. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |