Шифр: agsv/2019/19
   Журнал

Агросвіт [Текст] : наук.-практ. журнал. - Київ : ДКС Центр, 2001 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 19
Зміст:
Гарбар, Ж. В. Венчурний капітал у контексті фінансування інноваційної діяльності / Ж. В. Гарбар, В. А. Гарбар. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Дергалюк, Б. В. Еволюція теорій державного регулюваня структурних зрушень в економіці / Б. В. Дергалюк. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Смирнова, С. М. Моніторинг земель в системі управління земельними ресурсами / С. М. Смирнова, В. М. Смирнов, В. О. Фромольс. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Файвішенко, Д. С. Світовий ринок мінеральної води / Д. С. Файвішенко. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Горобець, Н. М. Застосування стратегічних інструментів під час управління бізнес-процесами аграрних підприємств / Н. М. Горобець, Т. О. Миргородська. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Томчук, О. Ф. Аналіз ефективності використання земельних ресурсів / О. Ф. Томчук, В. В. Кожухар. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Максименко, І. Я. Особливості визнання в бухгалтерському та податковому обліку об'єктів основних засобів в упралінні діяльністю підприємства / І. Я. Максименко, А. А. Тронькіна. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Власенко, Т. А. Обгрунтування основних тенденцій сільськогосподарського ринку України / Т. А. Власенко. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Золотарьова, В. І. Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємства / В. І. Золотарьова. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазаренко, В. І. Аналіз державного маркетингового інструментарію розвитку органічного сектора економіки / В. І. Лазаренко. - С.67-76. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)