> Шифр: zeek/2019/18/2 Журнал 2019р. т.18 N 2 Апріле, Марія Кармела. Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадах / М. К. Апріле [и др.]. - С.117-140. - Бібліогр. в кінці ст. Інші автори: Бузато Ф., Джулі Ф., Маркетті Е. Шліхтер, Бьярне Реруп. Сорсинг ресурсів інформаційних систем на ринках, що розвиваються: приклад України / Б. Р. Шліхтер, Н. Болквадзе. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст. Гончар, Ольга. Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу / О. Гончар, І. Поліщук. - С.154-166. - Бібліогр. в кінці ст. Козюк, Віктор. Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнах / В. Козюк. - С.167-186. - Бібліогр. в кінці ст. Десятнюк, Оксана. Антициклічне фіскальне регулювання економік країн світу - можливості для України / О. Десятнюк, Т. Маршалок. - С.187-211. - Бібліогр. в кінці ст. Іщук, Світлана. Розвиток хімічної індустрії в Україні та світі: порівняльна оцінка / С. Іщук, Л. Коваль. - С.212-227. - Бібліогр. в кінці ст. Сохацька, Олена. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх. - С.228-241. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |