Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

Кл.слова (ненормовані):
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сідхарх

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)