> Шифр: odnv/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Адамюк, Н. Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст. Шевцов, А. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст. Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмола, Н. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кобильченко, В. Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Костенко, Т. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст. Чебатарьова, О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чебатарьова. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |