Станіславик, Олена В'ячеславівна. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [] / О. В. Станіславик, О. М. Коваленко, Т. І. Моргунова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 9. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Інноваційний маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- комерціалізація інновацій -- життєвий цикл Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Коваленко, Олександр Михайлович; Моргунова, Тетяна Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |