Шифр: imvn/2020/4
   Журнал

Іноземні мови в навчальних закладах [Текст]. - К. : Пед. преса, 2002 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. N 4
Зміст:
Редько, Валерій. Дидактичні та методичні концепти добору й організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках : методичний портал / В. Редько, В. М. Буренко. - С.2-4
Полонська, Тамара. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістових ліній на уроках іноземної мови в 5-6 класах гімназії : методичний портал / Т. Полонська. - С.4-8
Горошкін, Ігор. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови : методичний портал / І. Горошкін. - С.9-11
Шпак, Наталія. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії : методичний портал / Н. Шпак. - С.12-15
Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проєктної діяльності : методичний портал / О. Пасічник. - С.15-18
Яковчук, Михайло. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику (із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) : методичний портал / М. Яковчук. - С.19-20
Шокола, Людмила. Mein Tagesablauf. німецька мова, 6 клас : відкритий урок / Л. Шокола, Т. Радкович. - С.21-23
Шафорост, Альона. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас : відкритий урок / А. Шафорост. - С.23-24
Постоєнко, Оксана. Пан Коцький : позакласна робота / О. Постоєнко. - С.25-27
Спиця, Людмила. SSC - school Shakespeare championship : позакласна робота / Л. Спиця. - С.27-29
Статкевич, Олена. School and country's response to the coronavirus : ділимося досвідом / О. Статкевич. - С.30-32
Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) : ділимося досвідом / О. Кукла. - С.33-37
Телевна, Людмила. Тренувальні вправи при вивчення умовних часів : скарбничка вчителя / Л. Телевна. - С.38-47
Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільні: ІН (1)