Фаізова, С. О. Позитивний імідж, як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства [] / С. О. Фаізова, О. Л. Фаізова, В. І. Гуцалова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - N 4. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Імідж--Україна Підприємства--Конкуренція (екон.)--Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- інвестиційна привабливість -- збалансована система показників Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фаізова, О. Л.; Гуцалова, В. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |