Ільченко, Н. Холістичний маркетинг у фешн-індустрії України [] / Н. Ільченко, В. Войнілович> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - N 5. - С. 68-76. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Мода--Індустрія--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): фешн-індустрія -- маркетинг взаємовідносин -- інтегрований маркетинг -- внутрішній маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- роздрібна мережа -- корпоративна соціальна відповідальність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Войнілович, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |