339.138(075.8)
М80


    Мороз, Людмила Андріївна.
    Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)