Окландер, Михайло. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства [] / М. Окландер, Р. Шемчук> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 49-71 : рис. - Джерела: с.71 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетологи--Освіта--Проекти Кл.слова (ненормовані): форми навчання -- майстер-клас -- посади інтернет-маркетологів -- Інтернет-маркетинг проєктів -- заклади неформальної маркетинг-освіти -- якість освітніх послуг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шемчук, Руслана Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |