> Шифр: ppts/2008/7 Журнал 2008р. N 7 Рибалка, В. О. К. Дусавицький : теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності : [розділ 16-й з книги "Теорії особистості у вітчизняній психології"] / В. Рибалка. - С.1-12 Васьківська, С. Засоби особистісної презентації та роботи з ними / С. Васьківська. - С.13-23 Заика, Е. Эксперементальная психология памяти : основные методики и результаты исследований / Е. Заика. - С.23-27 Гройсман, А. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Гройсман. - С.27-37 Локарева, Г. Теорія та методика діагностики научуваності / Г. Локарева, др. - С.37-47 Носков, В. Гуманизация учебного процеса / В. Носков. - С.47-50 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа : профилатика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.50-56 Штанге, С. Так учатся дети : Педагогика , ориентированная на ребенка / С. Штанге, др. - С.56-69 Носенко, Е. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період / Е. Носенко, Н. Маєвська. - С.69-77 Кукуленко, І. Теоретичний аналіз змісту поняття "професійно важливі якості психолога" / І. Кукуленко, О. Крпаєва. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |