> Шифр: mvuk/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Петренко, С. Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні / С. Петренко. - С.4-7 Полонець, В. Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання / В. Полонець. - С.7-11. - Л-ра: с. 11 Шафалюк, О. Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів / О. Шафалюк. - С.12-18. - Л-ра: с. 18 Олексюк, О. Порівняльний аналіз європейських і національного меблевих ринків / О. Олексюк. - С.19-28 : табл. Касьянов, Я. Економіка "Титанів" на товарних ринках України / Я. Касьянов. - С.28-33. - Л-ра: с. 33 : табл. Лапа, В. Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення"- економічний погляд на ринок землі / В. Лапа. - С.34-36 Шуляк, М. Українці менше економлять. Наскільки це правда? / М. Шуляк. - С.37-38 Сайчук, І. Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього / І. Сайчук. - С.39-42 Єранкін, О. О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / О. О. Єранкін. - С.43-50. - Л-ра: с. 50 Лилик, С. Фахові громадські організації України - 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні / С. Лилик. - С.51-63. - Л-ра: с. 63 Топчій, Т. Кар'єра у маркетингу / Т. Топчій. - С.64-66 Коломієць, А. Житлове питання представників середнього класу в Україні / А. Коломієць. - С.67-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |