Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону [] / А. В. Завгородній [та ін.]> // Регіон. екон. - 2020. - N 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна Туристична індустрія--Інноваційний розвиток--Управління--Україна Туристична індустрія--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): рекреація -- ринок туристичних послуг -- інновації туризму -- інфраструктура -- туристичні потоки -- стратегія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Завгородній, А. В.; Крупіца, І. В.; Павлюк, С. І.; Лагодієнко, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |