М82 Moor W. L., William Loyd. Product planning and management [Text] : desining and delivering value / W. L. Moor, E. A. Pessemier. - New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill , Inc., 1993. - XIV, 542 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 516-523. - Ind.: p. 525-542. - ISBN 0-07-043046-2 : 30.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегія продукту та планування -- еволюція продукту та ринку -- ціноутворення та пропозиція -- тестування концепцій та продукту -- маркетинговий план і нові продукти -- маркетингові плани та бюджет -- нові продукти Анотація: Planning is the process for determining the most desirable results and actions need to echieve these results. Акцент тексту на плановості та цінності не випадковий. Планування - це процес визначення найбільш бажаних результатів і дій, необхідних для досягнення цих результатів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Pessemier, Edgar A. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |