П76 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |