339.138(075.8)
F98


    Furlong, Carla B..
    Marketing for keepers [Текст] : building your business by retaining your customers / C. B. Furlong. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1993. - XII, 244 p. - Текст: англ. - Epil.: p. 225-226. - Notes: p. 227-239. - Ind.: p. 241-244. - ISBN 0-471-54017-X : 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Обслуговування клієнтів--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
утримання клієнтів -- організація утриманнч клієнтів -- внутрішні клієнти -- контакти з клієнтами -- зустрічі з клієнтами -- організаційна інтеграція
Анотація: Marketing for Keeps is a book for managers and executives in all companies: from entrepreneurial start-ups to the Fortune 500. In a back-to-basics age. it shows how to take action and make money on the most basic element of any business: your current customers. Imparts a detailed strategy focused on keeping customers and getting more of their business. Develops a management planning guide for customer retention including effective methods for service and quality issues. Features the best practices of over 35 North American companies.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)