339.138:005.21](075.8)
R19


    Rangan, V. Kasturi.
    Business marketing straregy [Текст] : cases, concepts, and applications / V. K. Rangan, B. P. Shapiro, R. T. Moriarti. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1995. - XIV, 850 p. : ill. - Текст: англ. - Ind.: p. 842-850. - ISBN 0-256-16911-X : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг бізнес-бізнес -- основні продажі -- управління новими продуктами -- управління зрілими продуктами -- управління різноманітністю товарного ринку -- промисловий маркетинг-менеджмент
Анотація: This book is based on the extremely successful business marketing course at the Harvard business School. We tree co-authors have taught the course for over a decade and a half, from the mid-70s to the early 90s, and almost every year it has been among the best rated of the second-year MBA electives.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shapiro, Benson P.; Moriarti, Rowland T.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)