R19 Rangan, V. Kasturi. Business marketing straregy [Текст] : cases, concepts, and applications / V. K. Rangan, B. P. Shapiro, R. T. Moriarti. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1995. - XIV, 850 p. : ill. - Текст: англ. - Ind.: p. 842-850. - ISBN 0-256-16911-X : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг бізнес-бізнес -- основні продажі -- управління новими продуктами -- управління зрілими продуктами -- управління різноманітністю товарного ринку -- промисловий маркетинг-менеджмент Анотація: This book is based on the extremely successful business marketing course at the Harvard business School. We tree co-authors have taught the course for over a decade and a half, from the mid-70s to the early 90s, and almost every year it has been among the best rated of the second-year MBA electives. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Shapiro, Benson P.; Moriarti, Rowland T. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |