Шифр: mvuk/2009/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2
Зміст:
Грінберг, Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу / Г. Грінберг, С. СолнцевО. Черненко. - С.4-5
Шатарська, І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії / І. Шатарська. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст.
Поведінка урядів і корпорацій у період кризи. - С.15-16
Олексюк, О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України / О. Олексюк. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Ліфанов, С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! / С. Ліфанов. - С.23-26
Данніков, О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку / О. Данніков. - С.27-33. - Л-ра в кінці ст.
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії / С. Виноходова. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг / В. Герасименко, І. Давиденко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Гощинський, А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління / А. Гощинський. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст.
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу / Н. Чухрай. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Гребньов, М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку / М. Гребньов, І. Віннікова. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст.
Андрущенко, Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи / Н. Андрущенко, М. ЛиликГ. Туницька. - С.64-68
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)