М12 McCarthy, Edmund Jerome. Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании Анотація: [The fundamentals of marketing]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Perreault, William D. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |