336.71(075.8) Л96
Лютий, Ігор Олексійович. Банківський маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. О. Лютий, О. О. Солодка ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 776 с. : табл. - Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775. - ISBN 978-966-364-881-1 : 148.00 грнББК 65.262.10-2я73 Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банковский маркетинг -- ринок банківських продуктів і послуг -- рынок банковских продуктов и услуг -- конкуренція в банківській сфері -- конкуренция в банковской сфере -- механізм банківського маркетингу -- механизм банковского маркетинга -- стратегія комерційного банку -- стратегия коммерческого банка -- продуктова політика комерційного банку -- продуктовая политика коммерческого банка -- цінова політика комерційного банку -- ценовая политика коммерческого банка -- продаж банківських продуктів і послуг -- продажа банковских продуктов и услуг -- комунікаційна політика комерційного банку -- коммуникационная политика коммерческого банка -- організація маркетингової діяльності комерційного банку -- организация маркетинговой деятельности коммерческого банка -- ефективність банківського маркетингу -- эффективность банковского маркетинга Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Солодка, Ольга Олегівна; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1)
|