> Шифр: umil/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетеси / О. Міхно. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Донченко, Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / С. Дубовик. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Яремчук, Н. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20 Лісовський, А. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27 Шевченко, З. Художній світ Т. Шевченка : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30 Колеснікова, Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі / Т. Колеснікова. - С.31-36 Сміліченко, Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44 Романишина, Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Левків, К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.58-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |