Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/П31 Автор(и) : Петруня, Юрій Євгенович Назва : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов. Вихідні дані : К.: Знання, 2010 Кільк.характеристики :351 с.: граф., табл. Серія: "Вища освіта XXI століття" Примітки : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351 ISBN, Ціна 978-966-346-671-2: 58.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1) Вільні : ФОНД(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |