Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П31
Автор(и) : Петруня, Юрій Євгенович
Назва : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :351 с.: граф., табл.
Серія: "Вища освіта XXI століття"
Примітки : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351
ISBN, Ціна 978-966-346-671-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича