Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/М27 Автор(и) : Романов А. Н., Корлюгов Ю. Ю., Красильников С. А., Васильев Г. А. Назва : Маркетинг : учебник Вихідні дані : Москва: Банки и биржи; М.: ЮНИТИ, 1996 Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл. Примітки : Библиогр.: с. 541-546 . - Авт. зазначено на звороті тит. арк. ISBN, Ціна 5-85173-003-X: 28.71, 28.91, грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--бизнес-план--ділова комунікація--деловая коммуникация--конкурентноспроможність--конкурентноспособность--монополія--монополия--постачальник--маркетиноговые коммуникации--маркетиногові комунікації--поставщик--ценообразование--ціноутворення Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу. Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2) Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\ |