Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрейченко А. Б.
Назва : Психология доверия и недоверия личности к рекламе
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 10. - С. 1-8 (Шифр ppts/2011/10)
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Предметні рубрики: Комунікативна психологія-- Психологічний вплив реклами
Психолгія в рекламній діяльності-- Довіра або недовіра рекламі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--довіра/недовіра особистості--доверие/недоверие личности--психологічна ефективність рекламного впливу--психологическая эффективность рекламного воздействия
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича