Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Купрейченко А. Б. Назва : Психология доверия и недоверия личности к рекламе Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2011. - N 10. - С. 1-8 (Шифр ppts/2011/10) Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. Предметні рубрики: Комунікативна психологія-- Психологічний вплив реклами Психолгія в рекламній діяльності-- Довіра або недовіра рекламі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна діяльність--рекламная деятельность--довіра/недовіра особистості--доверие/недоверие личности--психологічна ефективність рекламного впливу--психологическая эффективность рекламного воздействия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |