Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макаренко М., Бакалінський О.
Назва : Маркетинг пасажирських перевезень залізничним транспортом як складова концепції інтегрованого менеджменту послуг
Місце публікування : Економіст. - К.: БЛІЦ-ІНФОРМ, 2012. - N 1. - С. 55-58. - ISSN 1810-3944 (Шифр ekst/2012/1). - ISSN 1810-3944
Предметні рубрики: Менеджмент-- Послуги --Україна
Анотація: Наведено результати пошуку напрямків маркетингового впливу на споживчу поведінку пасажирів у межах концепції інтегрованого менеджменту послуг.
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бакалінський, О.