Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Циганок В. М., Гуля Ю. В., Ращенко А. В.
Назва : Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журн. - К.: ДКС Центр, 2012. - N 11. - С. 22-28: табл. (Шифр agsv/2012/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Птахопродукти-- Ринок-- Маркетинг --Житомир, місто
Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Птахопродукти-- Ринок-- Маркетинг
Анотація: Результати досліджень щодо ефективності дії ключових факторів успіху брендингу в позиціонуванні та просуванні брендів торгових марок виробників продукції м'яса птиці на продуктових ринках м. Житомира, а також дослідження вподобань споживачів стосовно цієї продукції.
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гуля, Ю. В.; Ращенко, А. В.; Торгівля. Кооперація 4.08