Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/J65
Автор(и) : Johansson, Johny K.
Назва : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006
Кільк.характеристики :XVI, 647 с.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Примітки : Ind.: p. 633-647
ISBN, Ціна 0-07-296180-5: 110.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича