Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)*M/Б90 Автор(и) : Буднік, Ольга Миколаївна Назва : Маркетинг : [навч. посібник] Вихідні дані : Житомир: ЖНАЕУ, 2012 Кільк.характеристики :227, [1] с.: табл., рис. Колективи : Житомирський національний агроекологічний університет Примітки : Літ.: с. 217-226 ISBN, Ціна 978-966-8706-62-2: 60.00 грн УДК : 658.8(075.8)*M ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг Підприємства-- Стратегічне управління --Житомир, місто Географіч. рубрики: Житомир, місто-- Підприємства-- Стратегічне управління Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства]. Примірники :КР(1) Вільні : КР(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Житомирський національний агроекологічний університет |