Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075)/П18 Автор(и) : Парсяк, Владимир Никифорович, Рогов, Георгий Константинович Назва : Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] . -2-е дораб. изд. Вихідні дані : К.: Наук. думка, 2000 Кільк.характеристики :174 с.: рис., табл. Примітки : Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171 ISBN, Ціна 966-00-0545-8: 4.50 грн УДК : 658.8(075) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рогов, Георгий Константинович |