Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Ц58
Автор(и) : Циганкова, Тетяна Михайлівна
Назва : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :132 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 966-574-236-1: 16.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль
Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет