Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(075.8)/Ц58 Автор(и) : Циганкова, Тетяна Михайлівна Назва : Управління міжнародним маркетингом : навч. посібник Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001 Кільк.характеристики :132 с.: рис., табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет Примітки : Л-ра в кінці ст. ISBN, Ціна 966-574-236-1: 16.00 грн УДК : 658.8(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління маркетингом--управление маркетингом--операціі міжнародного маркетингу--операции международного маркетингу--компетентність--компетентность--стандартні вимоги до менеджера--стандартные требования к менеджеру--обов'язки менеджера--обязанности менеджера--міжнародна діяльность--международная деятельность--система маркетингової інформації--система маркетинговой информации--міжнародна маркетингова стратегія--международная маркетинговая стратегия--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--організація і контроль --организация и контроль Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Примірники : всього : ЧЗ(2) Вільні : ЧЗ(2) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет |