Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/Є-41 Автор(и) : Єжова Л.Ф. Назва : Інформаційний маркетинг : навч. посібник Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002 Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл. Примітки : Бібліогр.: с. 483-489 ISBN, Ціна 966-574-349-X: 052.00 грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.9(2)253я73 Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики: Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби. Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |