Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 332(73)/С97 Автор(и) : Сэндидж, Чарльз, Фрайбургер, Вернон, Ротцолл, Ким Назва : Реклама: теория и практика Паралельн. назви :Advertising Theory and Practice Вихідні дані : М.: Прогресс, 1989 Кільк.характеристики :630 с.: рис., табл. Примітки : Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627 ISBN, Ціна 5-01-001066-6: 3.30 р. УДК : 332(73) + 659.1 ББК : 65.9 (7СПО) Предметні рубрики: Реклама Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види реклами--виды рекламы--споживач--потребитель--засоби реклами--средства рекламы--бюджет реклами--бюджет рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\ |