Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(477)(075)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2006
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330
ISBN, Ціна 9660370-022-Х: 32.00 грн
УДК : 658.8(477)(075)
ББК : 65.9(4УКР)290-2я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту