Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8(477)(075)/Б 20 Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Бриндіна, Олена Анатоліївна Назва : Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств : навч. посібник Вихідні дані : К.: Професіонал, 2006 Кільк.характеристики :336 с.: табл. Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту Примітки : Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330 ISBN, Ціна 9660370-022-Х: 32.00 грн УДК : 658.8(477)(075) ББК : 65.9(4УКР)290-2я73 Предметні рубрики: Підприємства-- Менеджмент Географіч. рубрики: Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України. Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1) Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту |