Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339.138(075.8)/М21 Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С. Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013 Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл. Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн УДК : 339.138(075.8) ББК : 65.050.24я73 Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг -- Географіч. рубрики: Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1) Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка |